جدید فوق العاده جمع و جور FP0H ، ابعاد فقط 90 میلی متر در 60 میلی متر در 42.4 میلی متر ، جدیدترین موردی است که در مجموعه کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی پاناسونیک ایجاد می کند و تمرکز را به سمت اتصال و ارتباطات سوق می دهد. دو پورت اترنت که به عنوان یک سوئیچ عمل می کنند ، امکان اشتراک و تبادل داده ها از طریق اترنت را دارد و این امکان را دارد که PLC بتواند به طور همزمان با انواع مختلف دستگاه ها ارتباط برقرار کند. پروتکل های زیر پشتیبانی می شوند: EtherNet / IP ، Modbus-TCP ، MEWTOCOL و پروتکل MC. علاوه بر این FP0H قابلیت سرویس گیرنده / سرور موتور FTP را ارائه می دهد.

 
بسته به وظایف اتوماسیون مشتری ، کنترلر FP0H را می توان با طیف وسیعی از واحدهای ورودی / خروجی دیجیتال و آنالوگ همراه با طیف وسیعی از کاست های ارتباطی با پشتیبانی از ارتباطات RS232 ، RS422 و RS485 توسعه داد. علاوه بر این PLC به یک اسلات کارت حافظه SD مجهز است که به آن اجازه می دهد توابع ثبت اطلاعات را انجام دهد و همچنین اجازه می دهد پروژه ها بدون نیاز به کامپیوتر در واحد بارگیری شوند.
 
برنامه نویسی با استفاده از نرم افزار FPWINPRO (سازگار با IEC 1131-3) با استفاده از پورت برنامه نویسی mini USB انجام می شود. با ارائه 16 ورودی / خروجی دیجیتال ، CPU از واحدهای توسعه دیجیتال و آنالوگ از PLC های سری FP0R / FPS (سیگما) Panasonic پشتیبانی می کند که امکان تحقق 384 نقطه ورودی / خروجی را فراهم می کند.
یک محدوده جدید و چند منظوره از PLC توسط پاناسونیک برق تأسیس شده است. سری FP-X0 بر اساس معماری سری PLC بسیار موفق FP-X ساخته شده است و دارای سازگاری با I / O ماژول های انبساط موجود با در نظر گرفتن ورودی / خروجی تا 216 امتیاز است.
 
PLC ها متشکل از شش مدل پوشش دهنده ورودی / خروجی از 14 نقطه تا 60 امتیاز ، گزینه بسیار انعطاف پذیر و کم هزینه ای را برای کاربر OEM یا یکپارچه سازی سیستم ارائه می دهند. همه مدل ها دارای ترکیبی از خروجی ترانزیستور نوع Relay و NPN و منبع تغذیه 100-240VAC با خروجی داخلی 24VDC هستند.
 
شمارنده های ساخته شده با سرعت بالا و توابع خروجی پالس ، از جمله درون یابی خطی ، اجازه می دهد تا PLC ها در انواع برنامه های موقعیت یابی مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر ویژگی های I / O ، پورت RS232C Programming Tool را می توان برای ارتباطات عمومی پیکربندی کرد که امکان اتصال به دستگاه های مبتنی بر RS232C شخص ثالث را فراهم می کند. مدل های 40I / O و 60I / O همچنین با رابط ارتباطی RS485 از پروتکل Modbus-RTU و پروتکل اختصاصی PC-Link پاناسونیک پشتیبانی می کنند.
 
اتصال اترنت با استفاده از سرور Panasonic FPWEB که از ایمیل پشتیبانی می کند امکان پذیر است ، اجازه می دهد داده های PLC در صفحات HTML یا XML ، برنامه نویسی از راه دور و سایر ویژگی ها نمایش داده شود.