نرم افزار برنامه نویسی All-in-One HMI + PLC ، نسخه UniLogic نسخه 1.12.20 ، ویژگی ها و پیشرفت هایی را ارائه می دهد که دسترسی برنامه UniStream ، کنترلر All-in-One HMI + PLC برنده جایزه Unitronics را افزایش می دهد.

 
سازندگان ماشین اکنون می توانند جریان ویدئو را از طریق یک دوربین شبکه اترنت با استفاده از پروتکل جریان واقعی زمان واقعی RTSP نمایش دهند و به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی یک دوربین شبکه را ادغام کرده و خروجی جریان ویدئویی آن را در صفحه UniStream HMI نمایش دهند.
 
اکنون SNMP (پروتکل مدیریت شبکه ساده) قابلیت های ارتباطی گسترده UniStream را افزایش می دهد. UniStream می تواند به عنوان عامل SNMP عمل کند و با یک سرور SNMP ارتباط برقرار کند. علاوه بر این ، عملکرد جعبه ابزار نردبان SNMP Trap Send ، UniStream را قادر می سازد پیام های SNMP Trap را به یک سرور SNMP ارسال کند. UniStream از SNMP نسخه های 1 ، 2 و 3 پشتیبانی می کند.
 
ویرایشگر کشیدن و رها کردن وب سرور UniLogic ابزارکهای Linear و Circular Gauge را برای نمایش مقادیر برنامه در حال اجرا برای کاربران از راه دور از طریق مرورگر اینترنت اضافه کرده است.
UniStream ، کنترلر همه کاره PLC + HMI از Unitronics ، اکنون یک سیستم جامع مدیریت هشدار داخلی را ارائه می دهد. این سیستم جدید که مطابق با دستورالعمل های استاندارد ISA 18.2 برای پیاده سازی ، بهره برداری و مدیریت سیستم های هشدار در صنایع فرآیندی طراحی شده است ، توسط نسخه جدیدی از نرم افزار توسعه برنامه UniStream ، UniLogic ، پشتیبانی می شود.
 
پیاده سازی بصری و کار با آن آسان است ، سیستم مدیریت زنگ هشدار UniStream شامل تعدادی ویژگی است که به اپراتورها امکان می دهد هشدارها را تشخیص دهند ، آنها قیمت ریموت کنترل ساگا را تجزیه و تحلیل کنند و سپس اقدامات اصلاحی مناسب را انجام دهند. این ویژگی ها شامل Alarm Banner است که می تواند بلافاصله هنگام بروز هشدارها به اپراتورها هشدار دهد و جدول خلاصه زنگ هشدار که مدیران را قادر می سازد تا هشدارهای فعال را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.
 
ویژگی دیگر Alarm Status Viewer است. این رابط به اپراتورها این امکان را می دهد تا تمام هشدارهای موجود در سیستم را مشاهده کرده ، وضعیت آنها را بررسی کرده ، غیرفعال و قفسه بندی کنند و حتی از طریق صفحه کلید مجازی HMI UniStream نظرات را وارد کنند. بعلاوه ، این سیستم از گزینه های Alarm Suppressing مبتنی بر حالت پشتیبانی می کند ، که به برنامه نویس اجازه می دهد تا گزارش های هشدار را بهینه کند ، از وقوع هشدارهای "مزاحم" جلوگیری کند و از شرایط سیل هشدار جلوگیری کند.
 
Ofer Farkash ، مدیر محصول سیستم های UniStream ، گفت: "سیستم جدید مدیریت هشدار ما به سازندگان ماشین و مهندسان کنترل اتوماسیون این امکان را می دهد تا از کار افتاده برنامه ریزی نشده ، افزایش ایمنی ، اثربخشی اپراتورها و بهبود عملکرد و بهره وری دستگاه / روند را کاهش دهند."
پیکربندی سیستم مدیریت هشدار از طریق UniLogic ، محیط توسعه برنامه همه در یک برنامه برای همه جنبه های کاربردی کنترل کننده های UniStream HMI + PLC آسان است.
 
کاربر پسند UniLogic به برنامه نویسان اجازه می دهد تا انواع مختلف هشدارهای م createثر را ایجاد کرده و اجزای HMI سیستم هشدارها را متناسب با نیازهای دقیق سیستم ها و برنامه های مختلف اتوماسیون تنظیم کنند. یک بخش پیکربندی پیشرفته اختیاری ، برنامه نویسان را قادر می سازد تا اطلاعیه های هشدار را بهینه کنند. یک پرونده ورود به سیستم هشدار باینری توسط سیستم مدیریت هشدار برای ثبت همه داده های هشدار و همچنین اقدامات کنترل اپراتور استفاده می شود.
همه این ویژگی های UniStream مهندسان اتوماسیون و سازندگان ماشین را قادر می سازند تا برنامه های ایمن تر و کارآمدتری را توسعه دهند.
 
سیستم مدیریت هشدار در آخرین نسخه نرم افزار UniStream و UniLogic گنجانده شده است که ممکن است بدون هزینه از وب سایت Unitronics بارگیری شود.
 
افزایش عناصر عملکرد HMI ، برنامه نویسان را قادر می سازد تا هنگام لمس این عناصر ، جعبه های پیام پنجره را بالا ببرند. پیام می تواند از کاربر س askال کند ، دستورالعمل ها و هشدارها را بدهد ، و اقدامات را از طریق دکمه ها انجام دهد.
 
این نسخه همچنین از سخت افزار جدید پشتیبانی می کند: یک ماژول جدید آنالوگ Uni-I / O شامل 8 کانال ورودی آنالوگ 13 بیتی. با دامنه ورودی 0-10v ، 0-20mA و 4-20mA و مودم 3G جدید ، Cinterion EHS6T.
 
ویژگی جدیدی که با این نسخه راه اندازی شده است ، نمایه های پیکربندی سخت افزار ، می تواند برنامه ریزی قابل توجهی را ذخیره کند. اگر کنترلر دارای یک پیکربندی فیزیکی I / O باشد که متفاوت از تنظیمات I / O کامل در پروژه باشد ، این موارد را قادر می سازد تا یک برنامه را اجرا کنند. برنامه مطابق پروفایل انتخاب شده بدون خطا اجرا می شود - حتی اگر برنامه از برچسب های داده I / Os استفاده کند که متعلق به تنظیمات کامل ورودی / خروجی است ، اما بخشی از نمایه انتخاب شده نیست. این ویژگی می تواند باعث صرفه جویی در وقت برنامه نویسان شود که ممکن است لازم باشد برنامه مشابهی را در سیستم های حاوی پیکربندی ماژول ورودی و خروجی متفاوت اجرا کنند.