اکنون مشخص شده است که شرکت فناوری Semcon در زمینه کارخانه های هوشمند همکاری جدیدی را با Kuka Nordic آغاز خواهد کرد. به عنوان ارائه دهنده سیستم ، این شرکت با همکاری کوکا برای توسعه پیشنهادات صنعت 4.0 در بازار شمال اروپا همکاری خواهد کرد.

 
Semcon با تجهیزات شرکت Kuka Robotics کار خواهد کرد تا به شرکت ها در ایجاد کارخانه های هوشمند خودکار کمک کند. صنعت 4.0 دستیابی به یک فرآیند تولید آنلاین و خودکار است که ممکن است زمان چرخش و نرخ شکست را کاهش دهد و در عین حال محصولات سفارشی تری ایجاد کند.
 
"Kuka Nordic یکی از شرکای هیجان انگیز ما برای صنعت 4.0 است و آنها تجربه زیادی در زمینه راه حل های اتوماسیون دارند. ما با ترکیبی از زمینه های تخصصی در مورد کارخانه های هوشمند ، همه چیزهایی را که برای اطمینان از یک همکاری موفق لازم داریم در اختیار داریم. "می گوید: مارکوس گرانلوند ، مدیر عامل شرکت Semcon.
 
کوکا نوردیک در زمینه رباتیک و فناوری سایت اتوماسیون صنعتی تخصص دارد و در یک گروه جهانی با گردش مالی حدود 3 میلیارد یورو عضو است. این گروه در حال حاضر بیش از 13000 کارمند استخدام می کند که با راه حل های اتوماسیون هوشمند در سراسر جهان کار می کنند.
 
"Semcon در زمینه فناوری تولید ، اتوماسیون ، شبیه سازی ، اتصال و خدمات ابری تخصص گسترده و عمیقی دارد. آنها همچنین از نظر ماشین آلات ویژه و راه حل های ربات بسیار آگاه هستند. این ترکیب به ما امکان می دهد تا کارخانه های هوشمند را به سطح بعدی برسانیم. "می گوید: Joacim Lorentsson ، مدیر فروش در Kuka Nordic.
 
Semcon یک شرکت فناوری بین المللی است که محصولات خود را بر اساس نیازها و رفتارهای انسان تولید می کند. ما رقابت مشتری خود را با همیشه شروع از کاربر نهایی تقویت می کنیم ، زیرا کسی که بیشترین اطلاعات را در مورد نیاز کاربر دارد بهترین محصولات و شفاف ترین مزایا را برای انسان ایجاد می کند. سمکون به طور عمده با شرکت هایی در صنعت خودرو ، صنعت ، انرژی و علوم زندگی همکاری می کند. با بیش از 2000 کارمند متخصص ، Semcon توانایی مراقبت از کل چرخه توسعه محصول ، از توسعه استراتژی و فناوری گرفته تا طراحی و اطلاعات محصول را دارد.
کارخانه جدید ریتال در هایگر از اصول صنعت 4.0 استقبال می کند. این شرکت بزرگترین سرمایه گذاری خود را در مجموع 250 میلیون یورو برای ایجاد پیشرفته ترین تاسیسات جهان برای محفظه های کوچک و کوچک خود انجام داده است. فرآیندهای تولید کاملاً خودکار ، در همکاری با مرکز توزیع همسایه ، امکان تحقق یکپارچه سفارشات ، تضمین دسترسی سریع محصولات استاندارد و لوازم جانبی را فراهم می کند.
 
ریتال تئوری Industry 4.0 را عملی می کند: پیشروترین ارائه دهنده راه حل در جهان برای محوطه ها ، توزیع برق ، کنترل آب و هوا و زیرساخت های IT ، و همچنین نرم افزار و خدمات مربوطه ، در حال ایجاد یک کارخانه هوشمند است - پیشرفته ترین کارخانه تولید جهان برای جمع و جور و محفظه های کوچک پروفسور فریدهلم لو ، مالک و مدیر عامل گروه فریدیلم لو ، اظهار داشت: "این کارخانه باید کاملاً با اصول بسیار کارآمد صنعت 4.0 مطابقت داشته باشد." "سایت تولید جدید همچنین از رقابت آینده مشتریان و مشاغل شخصی ما محافظت می کند. کل سرمایه گذاری 250 میلیون یورویی از نظر اقتصاد منطقه ای و 290 شغل در کارخانه هایجر ما بیان مثبتی است. ما کاملاً آگاهانه تصمیم گرفته ایم که آینده را با مردم محلی که ما را به آنچه امروز هستیم تبدیل کنند.
 
سالن های جدید کارخانه با 24000 متر مربع فضای کف ، به زودی بیش از 100 دستگاه با تکنولوژی پیشرفته را در خود جای خواهد داد. آنها با هم روزانه 9000 محفظه جمع و جور AX کوچک و KX تولید خواهند کرد که سالانه تقریباً 35000 تن فولاد را پردازش می کنند.
 
ساخت در یک کارخانه هوشمند
تجهیزات موجود در هایگر بسیار اتوماتیک خواهد بود و قطعات و مونتاژهای جداگانه با کارایی استثنایی تولید می کند. در گذشته ، مراحل جداگانه مانند برش در اندازه ، لبه ، جوشکاری و رنگ آمیزی ، پی در پی و مستقل از یکدیگر انجام می شد. در دوره جدید ، همه کارگران ، ماشین آلات و مواد به طور فزاینده ای در سیستم اجرای ساخت ادغام می شوند. در پایان روند ، مجامع مجزا به طور خودکار ادغام می شوند و کد QR اعمال می شود. این امکان شناسایی و همچنین پردازش بیشتر توسط مشتری را فراهم می کند.
 
ماشین آلات و سیستم های هندلینگ با یکدیگر و همچنین با سیستم های کنترل سطح بالاتر از طریق شبکه های ارتباطی صنعت 4.0 با توانایی مدرن ارتباط برقرار می کنند. مواد و اجزا توسط 20 وسیله نقلیه هدایت شده خودکار جابجا خواهند شد. بسته بندی ، مارک گذاری و انتقال به مرکز توزیع نیز به صورت خودکار انجام می شود. سیستم های "یادگیری" مبتنی بر دانش ، تعمیر و نگهداری پیش بینی ، جلوگیری از وقوع خطاها و به حداقل رساندن خرابی را امکان پذیر می سازند.
 
مدیریت و تحقق سفارش خودکار ، تضمین در دسترس بودن مداوم محصولات و لوازم جانبی استاندارد در مرکز توزیع جهانی مجاور ، ایجاد یک زنجیره فرآیند دیجیتال پایان به پایان ، از پیکربندی و مهندسی از طرف مشتری تا حمل و نقل محصول نهایی است.
 
دنیای جدیدی از کار در هایگر
دوره جدید تولید صنعتی همچنین تغییرات عمده ای را برای کارگران انسانی ایجاد خواهد کرد. کارهای دستی سخت ، مانند بلند کردن و حمل کردن ، کمتر خواهد بود. در عوض ، تمرکز به کنترل ، نظارت و تنظیم دقیق فرآیندها معطوف خواهد شد. پروفسور لوه توضیح می دهد: "تخصص و توانایی های کارکنان باتجربه یکی از کلیدهای موفقیت کارخانه های هوشمند است: سیستم ها فقط در صورت یادگیری و کسب هوش می توانند در صورت آموزش منظم توسط انسان ها ،". ریتال از طریق دوره های آموزشی که در آکادمی Loh خود برگزار می شود ، به طور فعالانه مهارت های دیجیتالی را در نیروی کار ایجاد می کند.
 
فن آوری های جدید باعث بهبود در کل محیط کار می شود. تاسیسات هایجر ساکت ، تمیز و کم مصرف خواهد بود. به عنوان مثال ، گرمای اتلاف شده از فروشگاه رنگ جدید بازیابی و دوباره مورد استفاده قرار می گیرد ، به عنوان مثال برای چربی زدایی اجزای سازنده یا گرم کردن سالن های کارخانه. استفاده بهینه از آب نیز از اولویت بالایی برخوردار است. آب فرآیند در یک سیستم حلقه بسته مدیریت می شود ، جایی که تمیز و دوباره استفاده می شود.
 
ایجاد ارزش دیجیتالی در سازمان مشتری
ریتال محفظه های کوچک کوچک AX و KX را در کارخانه جدید تولید خواهد کرد. تحول دیجیتالی چالش های جدیدی را از نظر خود محصولات ، محیط کار و در دسترس بودن ایجاد کرده است. بنابراین ریتال این پیشنهاد را مطابق با الزامات صنعت 4.0 مورد بازنگری و طراحی مجدد قرار داده است. ریتال از کل مهندسی تا سفارش گیری تا اتوماسیون از کل زنجیره ارزش برای تولید پنل و تابلو پشتیبانی موثر دارد. دوقلوی محصول دیجیتال آن داده های با کیفیت بالا را برای کل مراحل طراحی ، پیکربندی و تولید ارائه می دهد. به دنبال راه اندازی موفقیت آمیز واحدهای خنک کننده Blue e + و محفظه های بزرگ VX25 ، محصولات AX و KX اکنون بخشی جدایی ناپذیر از این روش هستند.
 
تحول دیجیتال برای موفقیت در تجارت بسیار حیاتی است
تاسیسات هایگر پایلوت اجرای واقعی صنعت 4.0 در جهان است و به عنوان الگویی برای عملیات بین المللی ریتال عمل می کند. این یکاز نظر اینترنت صنعتی اشیا ((IIoT) می توان یک پیشگام و مرجع برای محصولات و خدمات خود ریتال باشید. واحدهای خنک کننده آبی e + افزایش بهره وری انرژی را افزایش می دهند و از طریق رابط IIoT در سیستم های نظارت و مدیریت انرژی ادغام می شوند. کل پارک ماشین به طور دائم داده های سیستم کنترل و وضعیت های فعلی را فراهم می کند. سیستم های تولید در کارخانه جدید منبع دائمی داده های عملی در مورد وضعیت عملیاتی آنها هستند. در آینده ، این اطلاعات در یک مرکز داده لبه در محل جمع آوری می شود و با استفاده از برنامه های قدرتمند توسعه یافته توسط شرکت خواهر Innovo ، تجزیه و تحلیل می شود.