Maintec 2015 ، رویدادی در صنعت نگهداری ، مدیریت کارخانه و دارایی در انگلستان ، که از 24 تا 26 مارس 2015 به NEC بیرمنگام بازمی گردد ، سطح بی سابقه ای از غرفه دارانی را که برای نمایشگاه ثبت نام کرده اند تجربه کرده است. بسیاری از اینها برای راه اندازی فناوری ها و مفاهیم جدید از Maintec که چهلمین نسخه خود را جشن می گیرد استفاده می کنند.

HMI دلتا مدل DOP-103BQ

 
RMS Reliability سری جدید یادگیری مبتنی بر وب خود ، iLearnReliability را ارائه می دهد. این برنامه برای کمک به کارخانه های صنعتی در ایجاد برنامه های بهبود قابلیت اطمینان پایدار ، از طریق چهار ماژول آموزشی با هدف مدیریت بالا ، مدیران قابلیت اطمینان و مهندسی ، تکنسین ها و مکانیک های نظارت بر شرایط ، و بهره برداران کف کارخانه ها و صنعتگران طراحی شده است.
 
eMaint eMaint MX Mobile جدید خود را به نمایش می گذارد ، نسخه بی سیم نرم افزار مدیریت تعمیر و نگهداری رایانه ای آن. این یک راه حل آسان برای استفاده و مقرون به صرفه برای پرسنل نگهداری در این زمینه فراهم می کند. eMaint MX که برای اجرا در تلفن های هوشمند ، تبلت ها یا هر دستگاه مبتنی بر مرورگر طراحی شده است ، نیاز به کاغذ بازی را کاهش می دهد و تکنسین ها را از رایانه رومیزی آنها آزاد می کند.
 
Acutest نمایشگر چند منظوره HT MacroTest G3 خود را نشان می دهد ، ابزاری که قادر به انجام آزمایش های ایمنی بر روی سیستم های الکتریکی خانگی و صنعتی است. فرستنده سیگنال Cable Detection EZiTEX t100 و دوربین تصویربرداری حرارتی FLIR E8 نیز به نمایش گذاشته می شوند.
 
برای همه کسانی که به دنبال جدیدترین سیستم های CMMS هستند ، غرفه Ashcom Technology را باید ببینید. این شرکت MaintiMizer BlackBox خود را به نمایش می گذارد ، که یک راه حل همه در یک CMMS / EAM است که برای مشاغل با دپارتمان های IT کوچک یا غیر موجود ایجاد شده است. این شامل همه مواردی است که برای موفقیت لازم در یک شبکه مستقل شبکه پیچیده شده است. همچنین محصول پرچمدار آن ، MaintiMizer Web Edition و نرم افزار آن به عنوان سرویس ، MaintiMizer.com در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.
 
CEJN ، متخصص اتصال سریع ، MultiFLOW Air & Fluid Gun خود را به نمایش می گذارد ، که با استفاده از یک نیروی دمنده بی نظیر سطوح را به طور م withثر با هوا یا آب تمیز می کند. همچنین سری eSafe اتصال جفت CEJN و طیف گسترده ای از حلقه های شلنگ و کابل در آن نمایش داده می شود.
 
Crimson Industrial Vision از Maintec 2015 برای برجسته کردن طیف وسیعی از سیستم های بازرسی بصری از راه دور و دوربین های تصویربرداری حرارتی استفاده خواهد کرد. VISIO PRIME Inspector آن در معرض نمایش قرار خواهد گرفت ، که یک سیستم آندوسکوپ صنعتی قابل حمل 6 میلیمتری است ، با بیان کامل 4 طرفه و خروجی نور ، قادر به گرفتن تصاویر تصویری (mpeg) و ثابت (jpeg) است. Crimson Industrial Vision همچنین INVIZ VUMAN Ra-Y خود را ارائه می دهد ، یک سیستم آندوسکوپ ویدئویی برتر با قابلیت Remote Focus ، به کاربر این امکان را می دهد تا هنگام استفاده از کاوشگر ، فوکوس را برای کیفیت تصویر بهینه تنظیم کند.
 
SGS Baseefa از این نمایشگاه برای ارائه خدمات صدور گواهینامه و مواد آموزشی خود استفاده خواهد کرد ، در حالی که همچنین به کارشناسان آموزش دیده برای پاسخگویی به س questionsالات بازدیدکنندگان در مورد صدور گواهینامه تجهیزات محافظت شده در برابر انفجار ارائه می دهد. در حالی که غرفه دار را برمی گرداند ، KeyTracker سیستم های ردیابی کلید و ابزار خود را ارائه می دهد ، که به سازمان ها امکان می دهد از تجهیزات مهم ایمن ، کنترل ، ردیابی و حداکثر استفاده را کنند.
 
برای اولین بار غرفه دار ، IndySoft همچنین از این نمایشگاه برای تبلیغ نرم افزار IndySoft و رایانه لوحی خود استفاده خواهد کرد. Motion F5v دارای یک اسکنر بارکد 1D و 2D یکپارچه در دسته حمل و همچنین گزینه ای برای ردیابی RFID است. همچنین با گوریلا گلس ارائه می شود که تا چهار برابر مقاومت در برابر شکستگی دارد و برای محیط های کاری موبایل در دنیای واقعی مناسب است.
 
علاوه بر یک نمایشگاه کامل ، Maintec 2015 همچنین یک برنامه سمینار عملی به نام The Business Exchange و The Business Strategy Forum دارد که به موضوعات داغ و چالش های موجود در صنعت می پردازد. همچنین سرگرمی های نمایشی اضافی به صورت مورد علاقه ، Lions ’Lair وجود خواهد داشت که جدیدترین فن آوری ها ، نوآوری ها و مفاهیم رویداد را برای یافتن بهترین ها در نمایش به یک پنل متخصص ارائه می دهد.