در جایی که آنها  HMI107bv های دیگر دارند که در آنها نمای پانل به صورت آنلاین وجود دارد. و نمای پانل با PLC ارتباط نخواهد داشت ، اما آنها می توانند از دستور العمل های موجود در پایگاه داده استفاده کنند ، مثال نوشتاری که قبلاً استفاده کردم. و ما می توانستیم این کار را انجام دهیم. احتراق می تواند با یک پایگاه داده صحبت کند. با آن کار خواهد کرد اگر نوشتید با نمای پانل تصور کنید…

 
تراویس: اگر گفتید "من می خواهم این دستور را بنویسم" ، نامی را در نمای پانل که روی برچسب می نویسد مشخص کنید ، Ignition برچسب را تغییر می دهد ، به پایگاه داده می رویم ، سایر مقادیر آن را به PLC می رسانیم. اکنون ما از سیستم موجود به همراه Ignition و قدرت کامل هر دو استفاده می کنیم. این معمولاً به طور موازی در کنار قرار می گیرد ، جایی که می توانیم مقدار را در آنجا اضافه کنیم ، اما با سایر سیستم هایی که اتفاق افتاده است ، یا در بخش عملیات یا فناوری اطلاعات ، با آنها کار می کنیم یا با آنها ادغام می کنیم.
 
دان: عالی است ، تراویس. من می خواهم مطمئن شوم که حداقل این س getال را دریافت کرده ام و این مربوط به صنعت خاصی است ، در این مورد ، آب/فاضلاب. "چگونه می توان از این سیستم در کارخانه آب یا فاضلاب استفاده کرد؟ آیا در آنجا استفاده شده است؟"
 
تراویس: مطمئناً از آن استفاده شده است. مورخ با تغییر داده ها مقادیر را ثبت می کند ، مقداری فشرده سازی دارد و مقررات زیادی به ویژه وجود دارد که می گوید شما باید مقداری را در پایگاه داده در زمان خاصی ثبت کنید تا بتوانیم مطابقت را انجام دهیم. و آب/فاضلاب ، بسیار موردی است ، اما ما فقط باید آن را هر ساعت یا هر روز انجام دهیم. ما نیازی به انجام طولانی مدت نداریم. بنابراین می توان یک گروه معامله را در این زمانهای خاص برنامه ریزی کرد و ما می توانیم ضمانت نامه وارد کنیم یا سوابق با این مقادیر در پایگاه داده چاپ شوند. ما مدیریت نجات یا موارد مشابه را انجام نمی دهیم ، اما می توانیم تضمین کنیم که این نقاط را داریم ، بنابراین بعداً می توانیم به راحتی گزارش آن داده ها را تولید کنیم.
 
دان: خوب ، خوب. "فقط نسخه فعلی توصیه شده SQL ، MySQL ، Full SQL چیست ، چه نسخه ای است؟ آیا در مورد SQL آن نظری ندارید؟"
 
تراویس: س greatال بزرگی است. این روزها همه پایگاه های داده واقعا خوب هستند. آنها از نظر عملکرد تقریباً برابر هستند. این واقعا به ابزارهایی برمی گردد که فکر می کنم بیشتر با آنها راحت هستید. اگر MySQL را بیشتر از SQL Server می شناسید ، ترجیح می دهم از آن ابزار استفاده کنم. اگر در SQL Server بهتر هستید ، خوب ، چرا ما می خواهیم آن را تغییر دهیم؟ بنابراین این واقعا در مورد چیزی است که شما بیشتر از آن راحت هستید. اگر قبلاً از پایگاه داده استفاده نکرده اید ، مطمئناً چیز ساده ای مانند MySQL را توصیه می کنم. مطمئناً می تواند بسیار قوی باشد ، می تواند مقادیر زیادی سیستم را اداره کند ، اما کار کردن با آن آسان است ، درست مانند Ignition نصب می شود. اما ما مشتریانی داریم که دارای بخش فناوری اطلاعات هستند که اوراکل را انجام می دهند ، هر کدام از این موارد کار می کند. فقط به این فکر می کنم که مدیریت و کار با خودتان برای شما راحت تر است.
 
دان: عالی متشکرم ، تراویس. فقط زمان برای یک یا دو سوال سریع دیگر در اینجا است. "آیا می توانید یک گروه معاملاتی را بدون مجوز ماژول Vision پیکربندی کنید ، یا در مورد ماژول SQL Bridge صحبت می کنید؟" پس این چه جوابی است؟
 
تراویس: مرد ، خوب ، بله ، من برای استفاده از ماژول Vision در آخرین مثالم عذرخواهی می کنم ، من فقط نشان می دادم که چگونه می توانیم آن را روی صفحه نمایش صفحه نمایش قرار دهیم. برای انجام همه کارهایی که امروز در اینجا صحبت کردم ، نیازی به ماژول Vision ندارید. شما فقط به ماژول SQL Bridge احتیاج دارید. این ماژول پشت صحنه است. این می تواند همه این موارد را انجام دهد ، داده ها را بین پایگاه داده PLC منتقل کند. ماژول Vision تنها در صورتی است که می خواهید صفحه یا مشتری ایجاد کنید. من فقط می خواهم آن را روی صفحه نمایش اینجا ببینید ، دیدن آن راحت تر است. اما نه ، شما نیازی به آن ماژول ندارید تا همه کارهایی را که در مورد SQL Bridge صحبت کردیم انجام دهید.
 
تراویس: بسیار خوب ، عالی است. من می دانم که ما در ساعت خود هستیم. هنوز صف سوالات وجود دارد ، بنابراین من فقط می خواهم به همه شما که هنوز در صف س questionsال دارید اطمینان دهم که به آنها پاسخ داده می شود. ما هستیم ... تراویس تا آنجا که می توانست صحبت کرد و سعی کرد تا آنجا که می تواند برسد ، و ما به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. همانطور که می توانید بگویید ، بسیار هیجان زده در مورد SQL Bridge و کارهایی که می تواند انجام دهد ، و اینکه بتوانم ده ها دیدگاه مختلف را در مورد نحوه استفاده امروز از آن به شما نشان دهم ، مطمئناً از طرف ما لذت بردن از تراویس این بود. اگر س otherال دیگری دارید ، مطمئناً می توانید از او نیز بپرسید. همه شما یک نسخه از این را دریافت می کنید ، همانطور که اشاره کردم. در صفحه نمایش ، مدیر فروش و مدیران حساب ما را دارید. اگر س whereالی دارید در جایی که می خواهید نمایشی داشته باشید ، می خواهید ببینید و غواصی عمیق تری داشته باشید ، من قبلاً از دانشگاه برای آموزش خود شما نام بردم. بنابراین ما امروز علاقه همه را قدر می دانیم ، مشارکت باورنکردنی داشتیم. بنابراین ، از همه شما برای وقت و علاقه شما تشکر می کنم. و متشکرم ، تراویس.