در 12 مه ، Rockwell Automation میزبان اولین رویداد از سری رویدادهای آنلاین رایگان خود به نام VirtualConnect بود. این رویداد که از طریق یک پلت فرم وب نوآورانه و تعاملی صورت می گیرد ، همه چیز را که از یک رویداد فیزیکی انتظار دارید ، و موارد دیگر نشان می دهد. ارائه های آموزنده از کارشناسان صنعت ، جلسات پرسش و پاسخ تعاملی و یک نمایش جامع مجازی برای شرکت کنندگان در سراسر جهان در دسترس بود که از فرصت ایجاد ارتباط با یکدیگر در سالن مجازی رویداد استفاده کردند.

 

در طول سخنرانی اصلی خود ، سوزانا گونزالس ، رئیس EMEA در راکول اتوماسیون ، از شرکت کنندگان در پیشرفته ترین محیط مجازی استقبال کرد. "این اولین بار است که ما از این پلتفرم برای ارائه فناوری به شما در این محیط کاملاً مجازی استفاده می کنیم. ما هیجان زده ایم که در مورد نحوه دیجیتالی شدن نحوه انجام کارها تغییر دهیم. مشتریان ما اغلب به ما می گویند که می خواهند از تحول دیجیتال برای بهبود بهره وری ، بهره وری و ایمنی در عملیات خود استفاده کنند. این امر در بالای دستور کار آنها قرار دارد ، زیرا آنها فروشگاه اتوماسيون صنعتي ترکیب فناوری اطلاعات و فناوری عملیاتی را تشخیص می دهند. با این حال ، ما همچنین می شنویم که آنها از فقدان دانش دیجیتالی رنج می برند. آموزشی که امروز به شما ارائه می دهیم به شما این فرصت را می دهد تا از فرصت ها و چالش های ارائه شده توسط دیجیتال سازی مطلع شوید. "
 
دستور کار این روز ، از ساعت 10 تا 15 بعد از ظهر (GMT+2) ، دو مسیر آموزنده ارائه می دهد که باید متخصصان تولید را با همه آنچه که باید در آخرین روندهای صنعت و پیشرفت های تکنولوژیکی بدانند ، تجهیز کند. در مسیر اول ، "سفر ماشین هوشمند" آموزش دستگاه های هوشمند شامل سنسورها ، دستگاه های ایمنی ، کنترل موتور ، بهینه سازی و امنیت در اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) ارائه داد.
 
قطعه دوم ، "سفر تحول دیجیتال" ، ابزارهای دیجیتالی را برای ایجاد محیط مشارکتی برای سیستم های سریعتر و کارآمدتر ارائه کرد. این ابزار به بررسی ابزارهایی مانند دوقلوهای دیجیتال ، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و خدمات متصل پرداخت. نتیجه گیری هر ارائه شامل یک جلسه پرسش و پاسخ با پیام های فوری بود که توسط شرکت کنندگان که مشتاق بودند بیشتر در مورد راه حل های تولید گسترده Rockwell Automation بدانند ، بسیار مورد استفاده قرار گرفت.
 
طبقه نمایش مجازی
 
همراه با شبکه مجازی همتا به همتا و همتا به متخصص ، این رویداد فرصتی برای "پیاده روی" در طبقه نمایش دیجیتال با غرفه های دیجیتالی از Rockwell Automation و شرکای مرتبط از جمله Biehl+Wiedemann ، Ocean Data Systems ، ePlan ، Maplesoft ارائه داد ، Spectrum Controls ، Stratus و WIN-911. شرکت کنندگان می توانند در زمان واقعی با متخصصان اتوماسیون گفتگو کنند تا درک عمیق تری از محصولات و راه حل های ارائه شده در ارائه های VirtualConnect بدست آورند.
 
علاوه بر این ، عملکرد "کیف مجازی" این پلتفرم به این معنی بود که شرکت کنندگان می توانستند هنگام بازدید از نمایشگاه ، بروشورها و بسته های اطلاعاتی را جمع آوری و بارگیری کنند. تظاهرات ویدئویی و پیوندهای تعاملی شرکت کنندگان را مشغول نگه داشته و مطمئناً بازی را برای رویدادهای آنلاین در آینده تغییر داده است.