آنگلور، 13 نوامبر 2019: UFI، انجمن جهانی صنعت نمایشگاه، هشتاد و ششمین کنگره UFI را از 6 تا 9 نوامبر 2019 در هتل آوانی + بانکوک ریورساید بانکوک، تایلند برگزار کرد. اعضای UFI از بیش از 50 کشور با بیش از 550 شرکت کننده ثبت نام شده در رویداد امسال شرکت کردند که مانيتور تاچ پنل بزرگترین رویداد در تاریخ UFI بود که با رکورد تعداد شرکت کنندگان در کنگره شانگهای (چین) در سال 2016 مطابقت داشت.

مانيتور تاچ پنل dop107bv

 
به ریاست کریگ نیومن، رئیس 2019 UFI، مجمع عمومی مجموعه‌ای از ابتکارات جدید را که از عضویت جهانی UFI در حدود 90 کشور حمایت می‌کند، برجسته کرد.
 
مرکز نمایشگاه بین المللی بنگلور (BIEC) در 10 سال گذشته حامی شام کنگره UFI بوده است. هشتاد و ششمین کنگره UFI با حضور 21 نماینده از هند از جمله مکان های برگزاری نمایشگاه و مانيتور تاچ پنل شرکت های ارائه دهنده خدمات از صنعت نمایشگاه هند.
 
 
V Anbu با هیئت هندی
در هشتاد و ششمین کنگره UFI، V Anbu، مدیر کل و مدیر عامل انجمن سازندگان ماشین ابزار هند (IMTMA) و BIEC به عنوان رئیس آینده UFI برای سال‌های 2020 - 2021 برگزیده شدند.
 
در اوایل سال جاری، هیئت مدیره UFI V. Anbu را به عنوان رئیس آن برای 2020-2021 انتخاب کرده بود. این تصمیم در جلسه هیئت مدیره که آغاز کنفرانس سالانه اروپایی UFI در بیرمنگام (بریتانیا) بود، اتخاذ شد.
 
V Anbu سالهاست که در UFI فعال بوده و از ماموریت و پیشرفت های آن پشتیبانی می کند. او از سال 2011 در هیئت مدیره UFI خدمت می کند و در سال 2017 به کمیته اجرایی UFI منصوب شد. انبو همچنین اولین رئیس UFI از هند در تاریخ انجمن است.
 
V Anbu با ابراز خوشحالی از نقش جدید خود گفت: "این واقعاً یک امتیاز است که با سازمان بین المللی اوج برای برگزاری نمایشگاه هایی در چنین نقش مهمی مرتبط باشم. من از UFI برای بازگرداندن ایمان و اعتماد آنها به من سپاسگزارم و مطمئن هستم که وظایف خود را در بالاترین سطوح انجام می دهم. من معتقدم که BIEC و صنعت نمایشگاه هند اکنون به رسمیت شناخته خواهند شد و این نیز موقعیت آنها را در نقشه جهانی افزایش خواهد داد.
 
IMTMA بدنه رأس و نقطه تماس واحد برای صنعت ماشین ابزار در هند است. IMTMA نقش مهمی در رشد و توسعه صنعت فلزکاری در کشور دارد. ابتکارات IMTMA از حمایت از سیاست، ترویج صادرات، نمایشگاه‌های تجاری، رویدادهای بزرگ، آموزش، سمینارها، مأموریت‌های فناوری، انتشارات، و غیره است. تولید کنندگان در کشور
 
*تصاویر و مطالب توسط نویسندگان ارائه شده است. IED Communications Ltd OR Industrial Automation Magazine مسئولیتی در قبال مسائل مربوط به حق چاپ ناشی از استفاده ندارد.