کنترل کننده های حرکتی مبتنی بر PLC

 
سیستم کنترل حرکت مبتنی بر PLC دلتا ساختارهای مقرون به صرفه و انعطاف پذیری با قابلیت اطمینان بالا ، قابلیت ارتباط تلفیقی شبکه و عملکردهای کنترل حرکت پیشرفته را برای برنامه های اتوماسیون پیشرفته مانند بلوک عملکرد PLCopen ارائه می دهد.
 
 
این برنامه از ISPsoft تشکیل شده است ، که یک طراحی رابط کاربری دوستانه و به سرعت تجربه کاربری پیکربندی ساده با محصول Delta Motion Controller است.
پردازنده سری M AS
 
سری CP حرکت سری دارای رابط کنترل حرکت EtherCAT / CAN و چندین پورت ارتباطی است. این همچنین بلوک های عملکرد کنترل حرکت را مطابق با استانداردهای بین المللی ارائه می دهد و حداکثر 16/24 محور واقعی را در یک چرخه به روز رسانی هماهنگ می کند. پردازنده های حرکتی سری AS به طور گسترده ای در تجهیزات مختلف خودکار مانند صنایع نجاری ، بسته بندی ، چاپ ، برچسب زدن ، نساجی و صنایع دارویی مورد استفاده قرار می گیرند.
معرفی محصول
ویژگی ها و مزایا
حداکثر 32 محور را می توان همزمان کرد (از جمله محورهای مجازی)
- AS516E (EtherCAT): 16 محور / 1 میلی ثانیه ، حداکثر 16 محور واقعی
- AS524C (CANopen): 4 محور / 2 میلی ثانیه ، حداکثر 24 محور واقعی
بلوک های عملکرد حرکتی را مطابق با استانداردهای بین المللی ارائه می دهد ، از Jerk و BufferMode پشتیبانی می کند تا عملکرد بدون توقف بین مسیرهای حرکت را فعال کند
از محورهای رمزگذار و محورهای مجازی پشتیبانی می کند. بدون نیاز به خرید ماژول های رمزگذار اضافی استفاده از ویژگی های اساسی کنترل حرکت آسان:
- دستورات کنترل سرعت / موقعیت / هومینگ / گشتاور تک محوره
ویژگی های پیشرفته حرکت برای برآورده کردن نیازهای پردازش پیچیده:
- بلوک های عملکردی دنده های الکترونیکی ، بادامک الکترونیکی و برنامه های کاربردی برش چرخشی
- دستورات محورهای کد G / گروه: تا 8 محور درهم آمیزی خطی / قوس / مارپیچ را پشتیبانی می کند
پشتیبانی از ماژول های ورودی / خروجی سری AS با پاسخ سریع ورودی / خروجی به پردازنده
برنامه کنترل سازگار با پردازنده حرکتی سری جدید DVP-MC ، انتقال پلت فرم بدون زحمت بین کنترل کننده های حرکتی DVP و AS
پشتیبانی از بردگان 3 طرفه EtherCAT (AS516E *) ، اجازه می دهد ساختار سیستم انعطاف پذیرتر باشد
* توجه: در به روزرسانی های آینده AS516E پشتیبانی می شود
اولین روشن شدن
قبل از امتحان کردن شمارنده، بهتر است VR1 را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. بعد از قرار دادن باتری ها و کشیدن S1 روی ON، بلافاصله صدای بوق و فلاش شنیدم. اگر دریافت نکردید، یا در یک اتاق سربی هستید یا حساسیت نیاز به تنظیم دارد. برای انجام این کار، VR1 را بچرخانید. اگر اصلاً کلیکی دریافت نکردید، احتمالاً کار اشتباهی انجام داده اید. محل لحیم کاری و قطعات و جهت گیری خود را بررسی کنید.
برنامه های کاربردی
ساخت ، بسته بندی ، چاپ ، آب بندی ، ماشینکاری تخلیه الکتریکی سیم ، ماشین آلات دارویی ، دستگاه های برش هیئت مدیره دیجیتال ، تراش CNC و موارد دیگر
مشخصات فنی
شبکه کنترل حرکت:
- AS516E: EtherCAT (100 مگابیت در ثانیه)
- AS524C: CANopen DSP402 (1 مگابیت در ثانیه)
محورها / زمان قابل کنترل: حداکثر 32 محور را می توان از جمله محورهای مجازی همگام سازی کرد
- AS516E (EtherCAT): 16 محور / 1 میلی ثانیه حداکثر 16 محور واقعی
- AS524C (CANopen): 4 محور / 2 میلی ثانیه ، 8 محور / 4 میلی ثانیه ؛ حداکثر 24 محور واقعی
عملکرد E-CAM:
- تعداد جدول E-CAM: 64
- نقاط داده تک E-CAM: 2048
برنامه / عملکرد:
- برنامه: 20 مگابایت نماد: 20 مگابایت: کد G: 256 کیلوبایت
- پردازنده 1 گیگاهرتزی با سرعت بالا از محاسبات با دقت بالا برای داده های 64 بیتی LREAL پشتیبانی می کند (قالب دو نقطه با دقت شناور)
ارتباطات:
- برنامه نویسی / پورت های ارتباط سریال: USB (2.0) / RS232 / RS485
- پورت CAN باز کردن: 1 (استاد / برده DS301)
- پورت اترنت: 1 (AS516E) / 2 (AS524C) ؛ پشتیبانی از MODBUS TCP (سرور / سرویس گیرنده) و اترنت / IP (آداپتور)
رابط I / O:
- ساخته شده در 2 رابط رمزگذار افزایشی و 1 رابط رمزگذار مطلق SSI
- I / O پردازنده: 16DI (از وقفه ها پشتیبانی می کند) / 8DO
- حداکثر I / O: 1024
- گسترش ماژول: حداکثر 32 (ماژول های آنالوگ: حداکثر 16)
داخلی اسلات کارت SD
پشتیبانی از عملکرد RTC (باتری 3 ولت CR1620 مورد نیاز است)
Dymax، تولید کننده جهانی مواد و تجهیزات با پخت سریع، 9501-F، جدیدترین چسب خود را برای مونتاژ باتری خودروهای الکتریکی معرفی می کند. این محصول با انقباض کم دارای استحکام باند بسیار خوبی با بسترهای معمولی مانند PC، PC/ABS، فولاد با روکش نیکل و آلومینیوم است و مخصوصاً برای اتصال سلول‌های باتری استوانه‌ای به پایه‌ها و نگهدارنده‌های پلاستیکی طراحی شده است.
 
9501-F پس از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش/نور مرئی، بدون چسبندگی در چند ثانیه بهبود می‌یابد و همچنین LED در طول موج 385 نانومتر قابل درمان است. زمان پخت سریع به اجزای مونتاژ شده اجازه می دهد تا به سرعت در خط پردازش شوند، ظرفیت توان عملیاتی افزایش یافته و هزینه های کلی تولید و نیروی کار کاهش می یابد. همچنین از طریق آزمایش‌های متداول خودروهای الکتریکی، مانند دمای بالا/رطوبت بالا و شوک حرارتی، عملکرد قابل اطمینان بالایی را نشان می‌دهد.
 
این یورتان آکریله شده بدون حلال و تک جزئی جایگزین مواد اپوکسی اورتان و سیلیکون مبتنی بر حلال برای یک محصول کلی "سبزتر" می شود. با ویسکوزیته 10000 cP، چسب مقاومت بیشتری در برابر جریان دارد و زمانی که روی قطعات پخش می شود در جای خود باقی می ماند، بنابراین مونتاژ دقیق و درمان بر اساس تقاضا به راحتی حاصل می شود. این محصول همچنین برای گلدان های کم عمق و آب بندی کانکتورها، کلیدهای حرارتی و سنسورها و همچنین برای کاربردهای ضد دستکاری انتخاب خوبی است. برای بازرسی کیفیت آسان، مواد به رنگ آبی روشن فلورسانس می شوند.
DYMAX Europe GmbH