تولید یک بخش پیچیده است که کارگران انسانی را ملزم به نظارت بر تمام جنبه های فرایندهای تولید می کند. به طور سنتی ، بررسی و حفظ سلامت ماشین آلات یا تعمیر و کارت پی ال سی  نگهداری در ساخت بیشتر به فرآیندهای دستی بستگی دارد. با این وجود ، با کمبود روزافزون کارگران ، صنعت مجبور است از راه حل های هوشمند و متصل برای پاسخگویی به خواسته ها و افزایش بهره وری با کیفیت مطلوب استقبال کند. ظهور اینترنت صنعتی اشیا ((IIoT) و Industry 4.0 در حال حاضر ارزش عظیمی را در محیط های صنعتی در سراسر جهان دارد. امروزه ، تولید کنندگان به طور فزاینده ای از نظارت بر وضعیت دستگاه IIoT استفاده می کنند تا مشکلات تجهیزات را برطرف کرده و سلامت دستگاه را حفظ کنند.
 
نظارت بر شرایط به طور معمول با شناسایی سلامت تجهیزات ، از جمله دمای موتور ، سرعت برش ، فرکانس ارتعاش اسپیندل و پارامترهای محیط ، مانند دما و رطوبت ، کنترل کیفیت محصول را امکان پذیر می کند. به عبارت دیگر ، نظارت بر شرایط اساساً نظارت بر پارامترهایی است که سلامت ماشین یا دارایی را تعریف می کنند.
 
تأمین انرژی برای نظارت بر شرایط با استفاده از IIoT
با استفاده از اینترنت اشیا industrial صنعتی ، تولید کنندگان می توانند داده های شرایط را استخراج کرده و آنها را برای اهداف پیش بینی پیش بینی کنند. آنها همچنین می توانند با استفاده از داده های جمع آوری شده از طریق راه حل های نظارت بر شرایط ، مزایای قابل توجهی را ارائه دهند. این موارد شامل بهبود طراحی محصول ، توسعه محصول جدید ، تولید عملکرد از طریق جلوگیری از قطع ، به حداقل رساندن هزینه های نگهداری از طریق مدیریت موثر حوادث و بهینه سازی موجودی لوازم یدکی با افزایش عمر تجهیزات است.
 
به دلیل خرابی برنامه ریزی نشده ، سازمان ها با ضرر میلیون ها کارت پی ال سی  دلار روبرو می شوند. خرابی ماشین هر ساعت حدود 260،000 دلار برای یک شرکت هزینه داشت. از آنجا که توقف برنامه ریزی نشده یک مشکل جدی در تولید است ، دلایل متعددی در پشت آن وجود دارد. این شامل استفاده بیش از حد از دستگاه ، تعمیر و نگهداری نامناسب یا عدم ردیابی کارآمد وضعیت ماشین ها است. IIoT به عنوان یک راه حل موثر برای نظارت بر شرایط ظاهر می شود. بیایید نگاهی به مزایای IIoT برای نظارت بر شرایط بیندازیم.
 
1. اینترنت چیزها از رایانش ابری استفاده می کند و حجم زیادی از داده ها را در ابر ذخیره می کند. از آنجا که انواع مختلفی از تجهیزات از طریق اینترنت اشیا متصل می شوند ، حجم زیادی از داده ها تولید می شوند. شرکت های تولید کننده می توانند از اینترنت اشیا industrial صنعتی برای ذخیره مقدار کارت پی ال سی زیادی داده و بهینه سازی ظرفیت ذخیره سازی استفاده کنند.
 
2. نظارت از راه دور برای نظارت بر ماشین ها از راه دور بسیار مهم است. با استفاده از IIoT ، شرکت های تولید کننده می توانند چندین ماشین را از یک مکان خاص کنترل کنند. آنها حتی نیازی به دسترسی فیزیکی به ماشین آلات ندارند. صنایعی مانند نفت و گاز و برق از راه حل های نظارت از راه دور IoT استفاده می کنند. IIoT نظارت بر تاسیسات از راه دور تجهیزات مانند خطوط لوله و سکوهای حفاری را آسان تر می کند. این کار را با جمع آوری اطلاعات مربوط به سلامت تجهیزات انجام می دهد.
 
3. از آنجا که خرابی متوسط ​​به ازای تولید کنندگان خودرو 79.32 دلار در ساعت ضرر می کند ، نظارت بر شرایط IoT منجر به کاهش خرابی و استفاده موثر از منابع نگهداری می شود. بر اساس عواملی مانند دمای موتور ، لرزش خودرو و مصرف سوخت بر سلامت خودرو نظارت می کند.
 
4- اینترنت اشیا به اطمینان از نگهداری موثر ماشین آلات کمک می کند. تاکتیک های نگهداری پیش بینی IoT تجزیه و تحلیل تجهیزات را انجام می دهند. با استفاده از این ، اپراتورها می توانند سرویس بعدی ماشین ها را از قبل تعیین کنند. تاکتیک های نگهداری پیش بینی اینترنت اشیا parameters پارامترهای شرایط ماشین آلات را مشاهده می کند تا تغییراتی را نشان دهد که نشان دهنده یک مسئله در حال توسعه است.
 
5- هنگامی که تولیدکنندگان نظارت بر شرایط را برای نگهداری کارت پی ال سی  پیش بینی انجام می دهند ، یک راه حل نظارت بر شرایط مبتنی بر اینترنت اشیا از الگوریتم های ML استفاده می کند تا ضمن بهبود دقت تشخیصی به نتیجه گیری از سلامت تجهیزات برسد. با این حال ، یادگیری ماشین ریموت کنترل ساگا یک فرآیند فشرده پردازنده است که به مقدار کافی توان محاسباتی و پردازش موازی با چندین ماشین که در خوشه کار می کنند ، نیاز دارد. با استفاده از یک راه حل نظارت بر شرایط ابر ، منابع محاسباتی مورد نیاز برای اجرای کارآمد الگوریتم های ML فراهم می شود.
 
اجرای موفقیت آمیز برنامه نظارت بر شرایط
 
 
Bridgera متخصص ساخت راه حل های نظارت بر IIoT است
نظارت بر شرایط به عملکرد جمع آوری داده ها برای تعریف قابلیت اطمینان دستگاه اشاره دارد. اجرای نظارت بر شرایط موفقیت آمیز فقط استفاده از ابزارهای آزمایش جدید نیست بلکه حرکت از تعمیر و نگهداری پیشگیرانه به سمت نگهداری پیش بینی است. این نیاز به یک چشم انداز و تعهد مدیریت دارد در حالی که نیاز به سرمایه گذاری در چندین جبهه دارد.
اگر قصد دارید یک برنامه نظارت بر شرایط موثر را اجرا کنید ، باید:
آ. دارایی های حیاتی را که باید کنترل شوند و خطرات احتمالی مربوط به عملکرد آنها را شناسایی کنید.
 
ب داده های نظارت بر شرایط را با همان ابزارهای آزمون اندازه گیری مجموعه ای از ویژگی ها جمع کنید.
 
ج تکنسین ها را برای تهیه و گزارش داده های نظارت بر شرایط آموزش دهید.
 
د اقدامات اصلاحی انجام شده را باید در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری در نظارت بر شرایط انجام دهید.
 
با استفاده از یک راه حل نظارت بر شرایط ، شما می توانید یافته های داده های وضعیت را تجسم کنید و در صورت انحراف شرایط از حد معمول اقدامات مناسب را انجام دهید. شرکت هایی که خدمات ارزش افزوده ارائه می دهند ، با بهبود بهبود ، موفقیت بیشتری نسبت به آن دسته از شرکت هایی که فقط یک محصول را ارائه می دهند ، خواهند داشت.
 
Bridgera یک شرکت توسعه نرم افزار و خدمات سفارشی است که در ساخت راه حل های نظارت هوشمند / دیجیتال سفارشی IIoT برای مشتریان خود تخصص دارد. با ترکیب فناوری های پیشرفته مانند IoT ، Analytics ، Mobility و Cloud ، درآمد و مزیت رقابتی جدیدی را ایجاد می کند. Bridgera Monitoring یک چارچوب قابل تنظیم و تنظیم است که به مشتریان خود امکان ایجاد هشدارها و هشدارها را با ادغام قوانین کسب و کار بر اساس نظارت بر شرایط می دهد.
 
Rockwell Automation محصولات پایش شرایط را ارائه می دهد تا با شناسایی خرابی های احتمالی تجهیزات ، به مشتریان خود کمک کند تا کف کارخانه خود را به طور مثر نگه دارند. سری XM® ماژول های ورودی / خروجی هوشمند آن پردازش در زمان واقعی پارامترهای مهم مورد استفاده در تجزیه و تحلیل سلامت فعلی و پیش بینی سلامت آینده ماشین آلات صنعتی را انجام می دهد. راه حل های نظارت بر وضعیت امرسون ویژه کاربرد و اهمیت ماشین های مشاغل است و شرکت های ارائه دهنده داده می توانند برای تشخیص دقیق شرایط ماشین آلات حساب کنند.
 
نظارت بر شرایط در صنایع
در صنعت خمیر کاغذ و کاغذ ، اینترنت اشیا industrial صنعتی این امکان را به شرکت ها می دهد تا وضعیت غلطک ها را در ماشین آلات کاغذی کنترل کنند. هرگونه عدم اطمینان در یاتاقان غلتکی می تواند کیفیت کاغذ تولید شده را تحت تأثیر قرار داده و باعث کرک و تغییر ضخامت کاغذ شود. اجرای نظارت بر شرایط در یاطاقان غلتکی با سنسورهای لرزش می تواند از درصد زیادی از مشکلات کیفیت جلوگیری کند.
 
در صنعت خودرو ، نفوذ رطوبت به فضاها و شکاف های نقاط جوشکاری شده می تواند منجر به تخلخل شود ، در حالی که تغییرات دما در دستگاه های جوشکاری می تواند منجر به خرابی اتصال جوش شود. استفاده از اینترنت اشیا industrial صنعتی برای نظارت بر دما و سطح رطوبت در اطراف دستگاه می تواند به طور قابل توجهی از قرار دادن نادرست جلوگیری کرده و از کیفیت بالای محصولات جوشکاری شده اطمینان حاصل کند.