از جمله اینکه ، آرواتو از محل Harsewinkel خود برای ارائه خدمات تدارکاتی به مشتریان در صنعت داروسازی و فناوری پزشکی با 31000 متر مربع در این سایت استفاده می کند. این سایت برای کنار آمدن با افزایش حجم وظایف حمل و نقل داخلی پالت و همچنین مقابله با کمبود نیروی متخصص ، در شش وسیله نقلیه هدایت شده خودکار که توسط متخصص یونگ هاینریش ساخته شده سرمایه گذاری کرده است. تايمر در پي ال سي دلتا برای این منظور ، در تابستان 2019 حدود 300 بازتابنده بر روی دیوارها و قفسه ها در امتداد مسیرهای حمل و نقل نصب شده است. اینها به عنوان نقاط ناوبری برای وسایل نقلیه عمل می کنند و توسط اسکنر لیزر بر روی وسایل نقلیه شناسایی می شوند. این امکان را برای وسایل نقلیه هدایت شده خودکار فراهم می کند تا با دقت حداکثر دو میلی متر با استفاده از مثلث حرکت کنند.

 
 
در مرحله پیاده سازی ، یک سیستم کنترل فن آوری نوار نقاله جدید نصب شد ، علامت گذاری کف مطابق با استانداردهای 5S اعمال شد و ایستگاه های چرخش و همچنین قفسه های بافر در مسیر سفر مرکزی نصب شدند تا پالت ها را به طور خودکار بافر کرده و از طولی و عرضی نقشه برداری عملیات حمل و نقل.
 
 
فناوری جدید توسط رابط های سیستم با نرم افزار مدیریت انبار و سیستم کنترل فناوری نوار نقاله ، به علاوه گفتگوی جدید اسکن مخصوص DTS ، گرد می شود. کارکنانی که در کالاهای دریافت کالا ، کالاهای خروجی و حمل و نقل داخلی کار می کنند در ابتدای سال در مورد مفهوم و قوانین مربوط به آن مطلع شدند.
 
 
شش وسیله نقلیه که پي ال سي دلتا نام ابرقهرمانان مشهوری مانند هالک ، بتمن یا سوپرمن نامگذاری شده اند ، به تمام انبارهای سایت ، کالاهای دریافت و کالاهای خروجی می روند و همچنین در منطقه دفع می شوند تا ظروف زباله را تخلیه کنند.
 
 
مشاغل رانندگی برای DTS براساس مشاغل حمل و نقل تولید شده توسط نرم افزار مدیریت انبار ایجاد می شود. منبع و مقصد سیستم اتوماتیک از طریق منبع ذخیره سازی و مقصد مربوطه ایجاد می شود. DTV ها به طور مستقل در اطراف انبار حرکت می کنند ، دروازه ها را باز می کنند و سیستم های نقاله پالت را به بهره برداری می رسانند.
 
 
"با تشکر از رابط های بین DTS ، نرم افزار مدیریت انبار و تکنولوژی نوار نقاله ، هر حرکت پالت دارای یک وضعیت یکپارچه است. این ما را قادر می سازد تا موقعیت فعلی یک پالت را در زمان واقعی ردیابی کنیم ، "توضیح می دهد اریش برگ ، سرپرست پروژه در آرواتو.
 
 
علاوه بر این ، این سیستم همچنین پالت های تايمر در پي ال سي دلتا حمل و نقل نهایی را نیز حمل می کند. نرم افزار مدیریت انبار بررسی می کند که آیا از قبل یک ردیف بارگیری برای شرکت مخابراتی وجود دارد یا یک ردیف بارگیری جدید باز می کند و آن را به نرم افزار کنترل ارسال می کند.
 
 
"ما همچنین می توانیم سیستم را با پشتیبانی دستی در هر زمان فراهم کنیم. با کمک یک کامپیوتر اصلی ، می توانیم مناطق خاص یا بخشهای سالن را مسدود کنیم تا مخلوط کردن ترافیک از سالنهای خودکار و دستی به حداقل ممکن برسد. "ماتیاس اندرسون از واحد تجاری مهندسی لجستیک توضیح می دهد. اگر مانعی در راه باشد ، وسیله نقلیه فوراً متوقف می شود و تا رفع مانع به وظیفه خود ادامه نمی دهد. این وسیله نقلیه همچنین به سیستم حفاظت شخصی ، درهای پرسرعت ، درهای ضد حریق و سیستم اعلام حریق متصل است. در صورت هشدار ، وسیله نقلیه اتوماتیک هدایت شده به طور مستقل از منطقه خطر خارج می شود.
 
 
به لطف باتری های لیتیوم یونی قدرتمند و با قابلیت نگهداری صفر ، وسایل نقلیه می توانند حداکثر تا هشت ساعت زیر بار کامل کار کنند تا اینکه نیاز به شارژ مجدد دارند. در پایان روز یا هنگامی که همه مشاغل آنها به پایان رسید ، وسایل نقلیه به طور خودکار به ایستگاه های شارژ خود باز می گردند. این جلسات شارژ در حین پرواز سیستم را قادر می سازد تا بدون نیاز به وقفه های خاص شارژ ، شبانه روزی کار کند.
 
 
"سیستم های حمل و نقل بدون راننده سنگ بنای داخلی-خودکارشناسی هستند. بر اساس کامیون های صنعتی استاندارد و آزمایش شده که با اجزای اتوماسیون تکمیل می شوند و توسط نرم افزار هوشمند کنترل می شوند ، آنها کارهای تکراری را برای حجم بالای حمل و نقل بسیار ایمن و کارآمد انجام می دهند. EKS 215a ، که آرواتو در حال حاضر از آن استفاده می کند ، یک وسیله نقلیه اتوماتیک هدایت شونده بر اساس انتخاب کننده سفارش عمودی EKS است. EKS 215a می تواند بارهای تا 1.5 تن وزن را حمل و به طور خودکار آنها را در ارتفاع بلند تا 6.0 متر ذخیره کند. در این روند ، خودرو می تواند حداکثر سرعت خود را تا 2.5 متر بر ثانیه برساند.
 
 
در آرواتو ، وسیله نقلیه با سرعت 1.7 متر بر ثانیه حرکت می کند و ارتفاع بالابر 2.5 متر است. حذف سکوی راننده باعث می شود EKS 215a حتی در فضاهای محدود نیز خاصیت مانور داشته باشد. چنگال های خود پشتیبانی EKS 215a این امکان را برای حمل بارهای ویژه و پالت های بسته و همچنین ایستگاه های کنترل که نمی توانیم وسایل نقلیه را زیر آنها رانندگی کنیم حمل می کند. "دکتر مارکوس هاینکر ، مدیر فروش پروژه در یونگ هاینریش می گوید.
 
 
فابیان جنروتزکی ، مدیر عملیات در راه حل های زنجیره تأمین آرواتو ، گفت: "اجرای سیستم های خودروی هدایت شونده خودكار ، پشتیبانی مطلوب از كارمندان ما را فراهم می كند." "آنها می توانند خود را وقف فعالیتهای ارزش آفرینتر کنندروابط خود را انجام داده و انرژی خود را در کارهایی مانند ذخیره سازی انبارهای ذخیره قرار دهند تا کالاها با سرعت بیشتری بازیابی شوند.
 
این امر علاوه بر ابتکاری بودن ، سطح کارت پي ال سي دلتا  کیفیت انبار را نیز افزایش می دهد. آسیب به پالت ها به حداقل می رسد زیرا سیستم با دقت میلی متر کار می کند. در کنار VVA در Gütersloh و مرکز تدارکات آرواتو در Landsberg ، تاسیسات Harsenwinkel یکی از پیشگامان این زمینه است. مدیر پروژه برگ می گوید: "با توجه به عمق زیاد ادغام در فرآیندها و پیچیدگی های مرتبط ، من مطمئن هستم که این پروژه می تواند به عنوان نمونه برجسته ای برای گسترش بیشتر اتوماسیون در آرواتو مورد استفاده قرار گیرد."