ری DVP-SV2 دارای چهار مدل می باشد همه ی مدل ها دارای 16 ورودی (به غیر از مدل 24SV11T2) و 12 خروجی می باشند . تفاوت اصلی بین این چهار مدل در نوع خروجی ها می باشد به نحوی که مدل DVP28SV11R2 خروجی رله ای دارد ولی مدل های DVP24SV11T2 و DVP28SV11T2 و DVP28SV11S2 خروجی ترانزیستوری دارد.

رانندگی با دید به جای توقف و ازدحام در جریان مواد - این هدف عملکرد ایمنی AGV Dynamic Weather Assist است. یک بلوک عملکردی که توسط کنترل کننده ایمنی Flexi Soft در شبکه یکپارچه مدیریت می شود، تأثیر آب و هوا را بر ظرفیت تشخیص اسکنر لیزری ایمنی outdoorScan 3 نظارت می کند. اگر باران یا برف بیش از حد شدید شود، توسط AGV Dynamic Weather Assist تشخیص داده می‌شود و زمینه‌های حفاظتی حسگر ایمنی تغییر می‌کند تا خودرو بتواند مسیر خود را با سرعت کاهش‌یافته و متناسب با آب و هوا ادامه دهد. عملکردهای ایمنی و نظارت outdoorScan 3 همچنان حفظ می شود.

نسل جدید پی ال سی دلتا سری DVP-S مدل SV2 می باشد. که ظرفیت برنامه ریزی بزرگتر و ثبت داده ها برای برنامه های دشوارتر و پیچیده را فراهم می کند.

بک آپ اتوماتیک از توابع جهت جلوگیری از ازدست دادن برنامه و اطلاعات حتی زمانیکه باتری تمام میشود.

امکان کپی دوم از توابع جهت امنیت هرچه بیشتر در زمانهایی که یه سری از برنامه ها و اطلاعات آسیب دیده اند را فراهم می آورد.

پسورد محافظ تا 4 سطح از برنامه ی اصلی 

کنترل حرکت عالی:

خروجی پالس سرعت بالا : 4محور خروجی پالس 200 کیلوهرتز

پشتیبانی از شمارنده ی سرعت بالا : 2 سخت افزار 200 کیلوهرتز و 2 سخت افزار 20 کیلوهرتز

افزایش تعداد زیادی دستورالعمل کنترل حرکت برای رسیدن به سرعت بالا و کنترل موقعیت با دقت بالا مانند ماشین های برچسب زن ،ماشین های بسته بندی و ماشین های چاپ

فراهم اوری تا 16 خروجی وقفه

توقف وسایل نقلیه در نتیجه دید ضعیف به دلیل باران یا برف با راه حل ایمنی هوشمند AGV Dynamic Weather Assist از SICK، چیزی از گذشته است. این راه حل یکپارچه شامل اسکنر لیزری ایمنی outdoorScan3، کنترل کننده ایمنی Flexi Soft، و یک بلوک عملکرد نرم افزاری جدید توسعه یافته برای ارزیابی هوشمندانه عوامل مخرب مرتبط با آب و هوا، از توقف های برنامه ریزی نشده و در نتیجه وقفه های مرتبط با آب و هوا در جریان مواد جلوگیری می کند.

اسکنر لیزری ایمنی outdoorScan3 برای استفاده برای محافظت شخصی در طیف گسترده ای از برنامه های موبایل و ثابت در فضای باز تأیید شده است. به لطف الگوریتم های هوشمند و فناوری اسکن ® safeHDDM در فضای باز، حتی مدل پایه نیز تضمین می کند که دستگاه حتی در شرایط آب و هوایی نامساعد کار می کند. بلوک عملکرد نرم افزار AGV Dynamic Weather Assist قابلیت اطمینان تشخیص را - و بنابراین بهره وری خودرو - را در شرایط آب و هوایی بسیار بد به طور قابل توجهی افزایش می دهد.